1.02.2008

Deras förstfödda ska heta Beige.

7 kommentarer:

Ylva sa...

det är roligt att kajsa nästan ser större ut än andreas.

kajsa sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
kajsa sa...

mm jag har plötsligt blivit jättetjock och det är härliga tider! flott och fett är min nya melodi eller vad säger du ylva?

Oggy sa...

Jag har mer eller mindre medvetet använt mig av perspektiv för att skapa illusionen av att Kajsa är större än Andreas. Ni får kalla mig konstnär, geni funkar lika bra.

Anonym sa...

Hon ska bara heta biege om det blir en tjej. Grådask om det blir en kille!

Anonym sa...

grått tråkigt obehagligt minst sagt!
ser ut och vara det tråkigaste personerna man kan stöta på.

kajsa sa...

hahaha fy fan, tack för den anonym. till mitt försvar vill jag, med största möjliga ödmjuka framton, påstå att kanske är _den_ mest färgstarka, roliga och behagliga person du kan stöta på på en öppen gata. det är oskar som gjort mig grå.