1.15.2008

Ares & Afrodite.

6 kommentarer:

Anonym sa...

vi var bara en del av din sexfantasi. men det var skoj!

Kajsa sa...

ÅRETS BILD!

thecokebadger sa...

tycker det är lite tidigt att utropa den till årets bild...

men den är väldigt bra... speciellt förtjust i den baxiga bruden... ;o)

och den borde föräras betydligt fler kommentarer...
Du är fantastiskt duktig på porträttbilder Oskar... vilka framsteg du har gjort sedan du började med din blogg...

hoppas du får ett bra 2008!

Puss...

Oggy sa...

Tack! Jag har inte orkat uppdatera på länge men denna bilden är jag faktiskt väldigt nöjd med.

Den baxiga bruden är alla förtjusta i :D

Hoppas du också får ett toppenår.

Anonym sa...

Härlig bild :)Gillar att bakrunden är matt och enkel :)Men skuggorna kanske stör lite?

Oggy sa...

Ja jag kan tänka mig att hålla med. Jag funderar på att tona ner dom ännu mer. Eller tidigare det vill säga. Men den är inte färdigredigerad tror jag hursomhellst. Tack för synpunkten.