10.28.2007

Rebell utan orsak och smak

12 kommentarer:

Mattias sa...

Jag tycker inte om människor som har kvar sina festivalarmband. Vad försöker man säga?

Oggy sa...

Jag vet faktiskt inte riktigt. Men jag kan personligen gå i god för att människan på bilden är en utomordentligt bra och trevlig människa.

Anonym sa...

En rebell utan sina festivalarmband, är som en Kung utan kolsyra...

M

Anonym sa...

Helt rätt! och vad är Mattias för namn egentligen? Jag har hört alla alla som heter det har föräldrar som är syskon!!! eller bara fula kuksugare, vilket inte jag gillar!

Anonym sa...

Kaneklintan - lika hård i orden som i sin casual outfit.

/Mackan

Anonym sa...

Hårda ord Tompan, hårda ord.
Men man har väl inte så mycket att komma med när man blir dissad på detta viset!

Så nu äre bara att ta av dina ..armband.

/ S

Anonym sa...

Nu fattar jag ingenting, och nej, ett bestämmt nej jag vill faktiskt inte ta av dem, hade jag velat hade jag redan gjort det!

Oggy sa...

Skräddaren säger nej.

thecokebadger sa...

Varanteatern... fantastiskt att någon annan sett de sketcherna!!!

Oggy sa...

Haha det sitter i ryggraden.

Anonym sa...

Ehh oskar föresten, det är buffys sjal, kan jag komma och hämta den nån dag??? PuZzzZz

Oggy sa...

Jadå jag tror mamma skickade ner den i källaren :S men jag kan nog hämta upp den nån dag.