8.07.2007

13 timmar senare stog den kvar.

Blankket - Hey Ya

4 kommentarer:

Anonym sa...

Nej,för sören, Oskar.
Inte ett bra misstag.
Jag är medveten om att alla skrattar när de läser den. Jag skrattar själv när jag läser gamla inlägg. Jag kan vara rätt dramatisk när jag skriver.
Men om jag förlänger era liv får jag kanske ha en liten fejk-blogg.

Och var kan man granska denna stol?
Blir lite sugen. jag och mina kompisar har ändå inget bättre för oss..

Oggy sa...

Du borde inte ändra ditt innehåll beroende på vem som läser din blogg. Ioförsig har jag gjort det tusentals gånger... men men. Jag vet inte om stolen står kvar.. men den står på det där ägget utanför burger king på gustav adolfs torg. Det är värt ett försök.

Anonym sa...

Nja,jag borde ändra mitt innehåll på grund av att det är alldeles för personligt för att skriva på internet.
Ibland hasplar jag ur mig saker jag inte vill att mina kompisar ska veta. Eller så är det mitt undermedvetna som vill.

Ska minsann dit och kolla.

Carolin sa...

hihi undrar om någon fågel provsatt den.