4.06.2007

Vad ska det bli av mej?
Allvarligt. Jag undrar, skriv i kommentarer.

7 kommentarer:

Macks sa...

MItt förslag är superhjälteyrket, vad sägs om det?

Anonym sa...

Du ska bli en kvinna, eller kanske en man. Det framgår som sagt inte. Puss Kim. Vi ses imorgon.

P.S. Ditt rum är tomt utan dig. Lillasyster Amanda väntar spänt på skivorna. Jag berättade om boxen. Hon blev lite rädd och väldigt glad. D.S.

Nora sa...

det blir nog bra ska du se. väldigt fin bild på dig om inte annat.

Oggy sa...

Aida. Jag vet inte riktigt om jag ska bli man eller kvinna, jag väljer nog det som man får flest tjejer som. Vilket det nu är.

Boxen e färdig och ligger bara och väntar. Jag har haft så tråkigt så jag har lagt ner obehagligt mkt energi på den. Din syster kommer antingen vilja gifta sig med mej eller tycka att jag är världens obehagligaste människa. Antingen eller.

_____________________

Tack Nora. Det är antingen du eller adam som har tagit den tror jag. Eller så har kameran gått av av sej själv.

Oggy sa...

Hjälper du mej Max att sy nån skön trikå?

DIANA sa...

du ska höra av dig sepe!

Anonym sa...

du är snygg