3.13.2007

Sanna är jättesöt men ingen kan komma i närheten av denna kvinna.

4 kommentarer:

Unknown sa...

åh, vilken härlig syn. efter att ha sett videon fyra gånger på raken blir jag nästan lite tårögd. hennes känsla för låten ger mig goosebumps. lätt bättre än alla idol och popstars bidrag tillsammans. puuh!

Oggy sa...

Jag tror faktiskt jag grät första gången jag såg den. Jag funderar på att starta en fond som ska samla ihop pengar för att betala henne att framföra låten "Love Hurts". Den skulle hon göra otroligt bra.

Andi sa...

Jag var där när oskar såg den första gången. Adam visade den för mig. Jag visade den för oskar. Vi grät alla första gången vi såg den. Igår såg jag och oskar den korta versionen kanske fem gånger och den långa (ja, det finns en lång också) en hel gång. Hon är helt underbar.

Anonym sa...

Ni var mig några blödiga typer.
Har hon tappat lite bajs på handen?