1.18.2007

Jag lyssnade på en låt från min ungdoms glansdagar idag på bussen på väg till jobbet. Den låten gav mej en tankeställare

På tunnelbanan, på tunnelbanan..
(X) Hej, jag är tokig
(X) Hej, jag är alkholiserad
( ) Hej, jag köper alla mina kläder på H&M
( ) Hej, jag är snälla mamman
(X) Hej, jag är tråkig
(X) Hej, jag är supertråkig
( ) Hej, jag är fet men sportar ändå
( ) Hej, jag tror att jag är snygg
( ) Hej, jag går runt med alla mina verktyg i en plasthink för att verka händig
( ) Hej, jag ska bli Don Johan när jag blir stor
( ) Hej, jag käka 3 kilo glosylt i morse
( ) Hej, jag är invandrarkvinna med mustasch
( ) Hej, jag är ultraneger
(X) Hej, jag försöker vara cool men jag lyckas inte
På tunnelbanan, på tunnelbanan....
( ) Hej, jag hatar min lillebror och försöker skada honom
( ) Hej, jag är 110 år och borde ligga i koma
( ) Hej, jag är mongo
( ) Hej, jag är homosexuell
( ) Hej, jag är superknodden Allan
(X) Hej, jag är rastlös
(X) Hej, jag är full ungdomskille
(X) Hej, jag har testosteron
(X) Hej, jag hatar barn
( ) Hej, jag käka 8 citroner innan jag gick hemifrån
( ) Hej, jag är fet och tar upp en och en halv plats
( ) Hej, jag är mördare
solo...
( ) Hej, jag vill inte leva längre
(X) Hej, kom och hjälp mej
( ) Hej, jag är knarkare
( ) Hej, jag blev med barn när jag var 14 år och har ingen pappa men är glad ändå
( ) Hej, jag är byråkrat
(X) Hej, jag är tråkig men försöker piffa till mej
( ) Hej, jag har tajta brallor, så att snorren syns
(X) Hej, jag har ingen framtid
( ) Hej, jag hatar att åka tunnelbana
( ) Hej, jag har adopterat barn
På tunnelbanan, på tunnelbanan...
( ) Hej, jag har mamma med mej för att handla kläder
(X) Hej, jag har mobiltelefon
( ) Hej, jag är förtryckt
( ) Hej, jag är muslim
(X) Hej, jag avlider
(X) Hej, jag känner dej men orkar inte prata
( ) Hej, jag är glad invandrare som kramar alla
(X) Hej, jag ska förfölja och våldta dej när du går av
(X) Hej, jag är trött
( ) Hej, jag har anorexia
(X) Hej, ursäkta, men jag ska av här
På tunnelbanan, på tunnelbanan...

2 kommentarer:

Macks sa...

okej, hur gör vi. räknar vi detta som miss universum allena eller som doktor kosmos? uuhwiop!

Oggy sa...

Hmm... på min mp3 tag står det doktor kosmos. Så jag antar att det är dom men jag kan ha fel och då skäms jag