1.13.2007

Mitt rum, min låt och lite av mej själv.

7 kommentarer:

Natalie sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Bullen sa...

Huvudsaken är ändå att man inte går och lägger sig klockan halv elva av anledningen "det är en dag imorgon också!". Fast iofs, förr eller senare lägger man sig alltid av den anledningen. Eller?

Det verkar ju inte som att du har gått ut heller, så tell me, vad gör man i stället - om man inte gör det jag gör?

Oggy sa...

Jag adam o andreas gör små animerade filmer... vi är nördiga... men vi gillar det.

Jonas Von Bengtsson sa...

Sopstationen forever!!!

Oggy sa...

Jaaa!!! vet du föresten om micke lyckats få ut nån kopia?

Carolin sa...

var det denna som du försökte skicka till mig? kan inte du ge mig en lektion i något filmredigeringsprogram? (många alfapetpoäng där!)

Oggy sa...

Nja jag försökte skicka nån av dom två senare tror jag. Hmm jag e inte tokbra men jag kan grunderna. Klart jag kan visa.