1.24.2007

BLOGGEN LÄGGS NER! - EN NY SIDA STARTAS!

Bröder, systrar, arbetskamrater!
Oskar, som för tillfället befinner sig på tåget mellan Malmö och Göteborg ringde upp min mobiltelefon strax före klockan 23:00 ikväll.
Han pratade om en utveckling av bloggen. Tidigare endast en vision, en dröm, men efter många intensiva timmar framför webben kan jag nu, sorgsen, men samtidigt stolt - genom honom, Bekräfta ryktet om bloggens död. Du läste rätt, bloggen går i graven.
Vi går in i ett nytt skede. I en tid av ständig förändring, på en plats i konstant utveckling har nu Oskar tillsammans med sin kusin Noak, öppnat dörrarna till sin nya hemsida:
Jag är stolt över att vara den första som går ut med detta meddelande.
Vänligen
Markus Backlund
Vän och kollega

2 kommentarer:

Anonym sa...

haha det roliga är att jag hittade den där sidan för ett par veckor sedan och skrattade då halvt ihjäl mig! hahhaa

Anonym sa...

det va ett tag sen faktiskt :)