12.17.2006

Vissa dansar för lite, andra dansar för mycket.

6 kommentarer:

Anonym sa...

varför fick inte jag vara med och dansa?

Anonym sa...

kan man möjligtvis få se alla bilder som du tog någonstans (från spexfesten)? :)

This is Lea sa...

cornelia vart har du försvunnit?!

Oggy sa...

Jag ska nog bränna en skiva eller två och be flk skicka runt dom för det verkar vara några stycken som vill se bilderna.

thecokebadger sa...

hej os[c/k]ar,

ville bara säga att jag tycker om dina bilder. kan inte de korrekta fotografiska termerna eller så, men du har så varma färger i dina bilder... (elin sa någonting om ett filter?!)

och så tycker jag du har ett gott öga för bildkompositioner...

hur många av dina bilder är original... och hur mycket är... efterbehandlat? (bortsett från de uppenbara)

avslutningsvis... träffade några tjejer nyligen i stockholm som pluggade i gamleby samtidigt som du... en var dessutom med på "ett öga rött"...

natti!

Oggy sa...

Niklas: Tack så hemskt mkt. Jag drar alltid upp kontrasterna lite och ibland så justerar jag färgerna en aning ifall dom inte riktigt fungerar. I vissa fall så kan jag inte låta bli att retuschera lite men det är relativt sällsynt.

När jag fottar så brukar jag ibland använda ett sk "CTO" filter för blixten. Det gör att det blir lite varmare färger. Men mitt hetaste tips är att använda folie och studsa blixten upp mot en vägg eller liknande. Rätt nördigt men det brukar bli snyggt ;)

Vad trevligt att du träffade klasskamrater till mej. Vem var det som var med på "ett öga rött"? Om du träffar dom igen så får du hälsa.