12.24.2006

Jag älskar Kina och Kina älskar mej.

6 kommentarer:

Anonym sa...

Very Merry Christmas på Er alla fyra !
Rolf o Gullan

Anonym sa...

Oskar, du måste göra det jag sa till dig, du vet hitta en spexig kines, säga: du får 100 kronor, jag får dina kläder!! du kan få pengar när du kommer hem, PuZzZzzZz

Macks sa...

haha jag drömde att du hade blivit intervjuad i sydsvenskan med din blogg, artikeln hette "bilder av och med oskar lorentzon" tror jag, minns att jag visade den för någon som går på gamleby och min mamma undrade varför du inte hade keps på bilden som hörde till artikeln, hahah

god jul!

Oggy sa...

Gullan o Rolf: God Jul till er också!

Tg: Dom har inte så spexiga kläder. Och 100 pengar räcker inte. Men jag kan försöka.

Max: Nu blev jag sugen på en keps... hmmm... jag ska försöka drömma om dej med.

Carolin sa...

åh ^^ kan du inte ta med ett barn hem till mig?

Oggy sa...

Tanken har slagit mej ett antal gånger.