10.08.2006




Vilken kändis ska Oskar klippa sej som

7 kommentarer:

Anonym sa...

Ohoh, jag tryckte fel Oskar, det blev 5 istället för 4, räkna min röst som 4.

Anonym sa...

älskar att mitt förslag har flest röster hitintills. luke wilson i royal tennebaums efter att han har rakat sig. det är fint.

Anonym sa...

haha oskar vad tycker du om den här boken som jag måste läsa på en av de kurser jag sökt: Butler, Judith, Könet brinner (i urval, ca 25 sidor)?

Anonym sa...

Du ska inte klippa håret !

Oggy sa...

Hmm. Jag gillar boktiteln. Men jag måste också säga att jag ogillar att raka mej. Det jag gillar mest är att min mormor faktiskt har kommenterat.

cornelia sa...

fast när man tänkter på varför han rakar sej är de tju ganska sorgligt.

Anonym sa...

det ser ut som att folk vill att du ska raka av allt ihop men jag vet inte om jag går med på detta! fast jag har väl egentligen inget att säga till om ;) ...