10.17.2006

Gammal!
Idag fyller min blogg 1 år. Så jag har räknat och haft mej och tänkte berätta lite om min blogg i siffror. Under det gångna året har 207 inlägg skrivits, av dom inläggen har 4,8% varit självömkande. 208 bilder har laddats upp, 13% av dom bilderna har varit på mej. På min blogg har det under det gångna året funnits 5 st filmsnuttar, 3 st omröstningar, 1 tävling, 4 bilder på döda djur och 6 på levande.

Förutom dom sköna siffrorna så tänkte jag bjuda på teamfottot från filmen ”Ett Öga Rött”. Klicka här så hittar du mej lättare.

10 kommentarer:

Anonym sa...

jag gillar den boken som fan. blir filmen bra?

Anonym sa...

sånt där blir jag lite lack på. här har vi en blatte som skrivit en bok om en annan blatte som i princip handlar om att han är blatte. sen gör vi en film av det. mina fråga är: var fan är blattarna på bilden?! spelas blattarna av vita män med låtsasmustascher och skokräm i ansiktet?

Jonna A sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.
Jonna A sa...

men på bilden ser vi väl inga skådespelare aida? ja har uppfattat bilden på så vis- att alla som har jobbat KRING filmen är med på fotot!

Om jag har fel.. Var är Persbrandt?

Anonym sa...

Mycket smart sagt Jonna, till skillnad från vissa invandrare här, som tvunget ska klaga! Lönt eller?

Anonym sa...

Håller till fullo med "ad" i denna fråga, jag säger.........skicka hem packet, usch!

Oggy sa...

vem är ad? Det var visst då invandrare med i filmen. Alla roller spelas av invandrare dessutom så var många i teamet också det. Sen så hur man definerar en "blatte" är ju en annan sak.

Anonym sa...

en blatte är någon med en riktig fejkmustasch och en hudfärg som skulle kunna gå att framställa med skokräm. eheee.

happ. men då blev jag glad igen. men alltså ändå, för sakens skull: KAN BLATTAR INTE SKÖTA KAMEROR ELLER?????!!!!

Oggy sa...

En egyptier var C-foto. Är han blatte? Han sitter nere i högra hörnan. Och han kunde sköta kameran... tror jag?

Anonym sa...

Just det C-foto!!! Jag gissar att det bara var svenskar som hade A och B-foto! har jag inte rätt???