10.15.2006

"Attack of the clones"

11 kommentarer:

Jonna A sa...

tur att jag är lik ayla.. eller nej. tur att hon är lik mig!

Anonym sa...

http://myspace-666.vo.llnwd.net/00502/66/65/502055666_l.jpg

sjukt lika!

Anonym sa...

Gillar att ni till och med har håret på samma håll

Jonna A sa...

men thomas.. Eftersom det bara finns två håll som man kan ha håret på, så är sannolikheten ganska stor att det blir samma. eller?

Anonym sa...

Lika stor chans att ni har det på vars ett håll faktiskt!

Jonna A sa...

säker på det? gener spelar väl ändå in?
vad mitt huvud ser stort ut förresen

percovich sa...

jävlar vad snygga ni är.

Anonym sa...

jag älskar att vi alla är så pop att påståendet att det bara finns två sätt att ha håret på: snedlugg vänster eller snedlugg höger, i mina ögon var en sanning i ett par sekunder.
men sen kom jag på att det är ute att vara indie och då insåg jag även att det finns fler sätt att ha håret på, till exempel rakt bakåt, rakt framåt eller som morrisey back in the days, lite uppåt och lite bakåt och åt vänster eller höger men inte helt, ni vet lite som om det blåser och håret lägger sig men inte helt utan bara liksom lite längst uppe.

och så...

men att eh...

Jonna A sa...

självklart finns det fler sätt att ha håret på! tex mittmena? det nämnde du inte måns. hehe.
Men vad jag menar är, att i sidbena-stilen finns det bara två val. bena till höger- eller till vänster.
Kan vara livets svåraste val. eller?

Anonym sa...

nä. det är det faktiskt inte.

Lii sa...

Vilken snygg bild!