9.14.2006

Vem är "Röda Nejlikan"?

11 kommentarer:

Anonym sa...

Bra fråga! jag har länge undrat

Anonym sa...

nice, har skapat förvirring! mission complete.

vill du ha en ledtråd?

Oggy sa...

Verkligen.

Natalie sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.
Anonym sa...

haha, vad dålig jag är. fan. nu vet du säkert vem jag är :( om du får såna där kommenteringsmejl. om inte:

du känner mig inte, men jag känner en del folk på dina bilder. och jag är tjej!

Oggy sa...

Du hette Natalie. Det finns nästan ingen sämre på namn än mej så jag vet inte om jag kommer lista ut vem du är. Vilka på bilderna e du bekant med?

Anonym sa...

hittade hit från andis och adams blogg, men jag känner cornelia också.

du tar så fina bilder!

Oggy sa...

jag är djupt smickrad. Har vi träffats?

Anonym sa...

det tror jag inte :) hoppas det är okej att jag fortsätter stalka din blogg.

Oggy sa...

Det skulle bara göra mej glad. Om ingen titta så skulle det bara vara en hemlig dagbok.

Anonym sa...

Men jag trodde detta VAR MIN hemliga dagbok, nu är allt förstört! åh